top of page
  • Foto van schrijverDiana

We hebben weer een grote mand gemaakt

Bijgewerkt op: 13 nov. 2021

Deze week had ik vakantie en nog genoten van het mooie weer maar ook natuurlijk wat gemaakt. Deze mand hieronder maar er is iets bijzonder aan deze mand hij is gevuld met schapenwol heerlijk warm en is ook goed wasbaar. De hondjes zullen het heerlijk warm hebben.


Hij is helemaal lekker dik en wollig.

Deze week ook nog zuurkool ingemaakt . De eerste zuurkool smaakte zo goed dat ik weer een paar kolen heb verwerkt en nou maar hopen dat het net zo lekker is. Geduld moet je wel hebben eerst een week buiten de koelkast en dan 6 weken in de koelkast en dan kun je hem eten.

Moet hoog nodig foto's maken van de kleintjes die al weer groot worden ook is nog een nieuwe man hier komen wonen Emir van een bevriende fokker uit Sliedrecht. Emir is een knappe Russische blauw agouti . Het bijzondere is dat zijn voorouders al bij ons vandaan kwamen . Uit een ver verleden uit de nestjes Eowyn en Elvira beiden nog door mijn zus gefokt. Mijn huis is nu wel aardig klaar en geniet met volle teugen van alles wat nieuw is. Langzaam ga ik weer contact opnemen met allen die een mand besteld hadden want er moet ook weer meer gewerkt worden zowel in de shop als mijn andere werk.



15 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page