top of page
  • Foto van schrijverDiana

Nieuws over de nestjes

Vandaag hebben we de eerste foto's gemaakt en de rittens bekeken. Het is een hele berg 16 stuks en alles doet het goed. Foto's staan bij het nestje. Voorlopig houden we de geslachten nog even OVB het is allemaal zo klein ik kan mij vergissen. Flopsy is een lieve moeder en ook voor mij is ze heel lief ik mag aan de rittens komen. Ze krijgt natuurlijk dan wel wat lekkers als ik aan het kijken ben. Ik verwen haar met lekker brinta pap en kippenvlees. Ze moet goed gevoed worden 16 mondjes te eten geven is een heel karwei. Mopsy komt aan en over een paar dagen gaat ze ook in een kraamkamer.We hopen dat ze rond 14-9-20198 bevalt van ook een berg rittens . Hebben jullie vragen bel of mail gerust.Er is nu niet genoeg geboren voor alle mensen die op de lijst staan. We wachten even het nest van Mopsy af. We willen nog een nestje doen als er dan nog niet voldoende geboren is maar dan neem ik eerst contact op met de reserveerders of er nog belangstelling is . Dat nestje zou dan begin oktober geboren worden als alles goed gaat natuurlijk. Maar voorlopig eerst genieten van dit kleine rattengrut.


38 weergaven1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page