top of page
  • Foto van schrijverDiana

Nestje Jet & Blackie dec 2023 /jan 2024

Bijgewerkt op: 7 feb.

We gaan nog een nestje met Jet een R blauwe dame gewoonoor en Blackie is een dumbo zwarte silvermane man. Zo lief stel dat moeten wel leuke rittens worden . Deze week gaan ze samenwonen . Foto's volgen nog.



30-11-2023 Ze wonen samen lekker aan het spelen op de bank beetje kennis maken en dan de duna in. Hoop dat ze snel vriendjes worden en wat zulle dit een leuke rittens worden .


3-12-2023 Ze zijn beste vriendjes dus een dekking is nabij.


Samen slapen lekker warm.


Zo liefffff ik pas goed op haar.

14-12-2023 . Het echtpaar is weer ieder naar zijn groep en vertellen sterke verhalen aan hun kooigenoten . Jet komt aan van 315gr naar 350 gr dus we hopen dat dit doorzet.

Als als goed gaat verwacht ik een nestje tussen Kerst en Nieuwjaar maar er kan nog van alles mis gaan. Geduld moeten we hebben. Altijd heel spannend.

19-12-2023: Jet komt verder aan ze weegt nu 397 gr dus dat gaat goed . Ze krijgt echt zo'n zwanger buikje. Zo mooi om te zien. Ze gaat dit weekend naar haar kraamkamer dan kan ze zich voorbereiden op haar kleintjes.

20-12-2023 : Ik heb Jet apart gezet in de kraamkamer ik zag iets aan haar dat kan duiden op de bevalling en ze weegt nu al 417 gram dusssssss spannend.

22-12-2023: Vanmorgen weer gewogen en Jet weegt 435 gram .


25-12-2023 Ze zijn geboren . Gisterenavond begon de bevalling en heel rustig alsof ze het jaren doet gaf Jet het leven aan een hele berg rittens . Hoeveel en wat dat weet ik nog niet. Foto's volgen later. ze heeft mij verrast ik dacht dat ze na de kerstdagen zou bevallen. We hebben dus kerstbaby's geboren op 24-12-2023.

25-12-2023 De eerste foto : Wat een hoop.



Mooi he het blijft een wondertje.

26-12-2023:


je ziet ze groeien.


29-12-2023 . Het gaat goed. De kleuren komen door .Blauw /zwart we gaan het zien.




30-12-2023 Weer een dagje ouder er zit blauw en zwart in. Niet vreemd als je naar de ouders kijkt.

2-1-2024 Het gaat zo hard maar wat zijn ze mooi.


Zo mooi

Blauw en zwart


daar geniet ik zo van .

5-1-2023 weer wat ouder 11 dagen de kleuren zijn door . Nu de oogjes nog open. dan ga ik tellen en vasthouden. Ze zijn zo mooi heb al een zwarte dumbo gezien net zijn of haar vader. Nog even geduld.



9-1-2024 de oogjes zijn open het zijn 16 rittens ovb 8 dames en 8 mannen later in de week weet ik het zeker. Maar ze zijn super schattig .

12-1-2024: Mee eten met mama zo leren de rittens alles . Zo lieff



Zondag zijn ze 3 weken en morgen gaan ze naar de klimkooi . Lekker spelen en ravotten.

Dan begint het grote klim avontuur .

13-1-2024

Vandaag naar de klimkooi . Joepie





Lekker spelen . Eerst even wennen.

20-1-2024 De een voor een foto's staan op het album. Hier een paar kiekjes








Zo schattig.

7-2-2023 De rittens zijn zondag 7 weken en mogen uitvliegen. Ik zal ze missen die kleine rakkers.

373 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page