top of page
  • Foto van schrijverDiana

Het terras gaat anders worden.

Bijgewerkt op: 29 jun. 2023

22-12-2022

Wel jammer dat mijn stadstuintje weg moet. Alles al opgeruimd voor het nieuwe jaar.

De afwatering wordt door de Goede woning aangepakt zodat we geen overstroming meer kunne krijgen . daar moet ik ook niet meer aan denken.

Maar ik ga het anders doen. IK ga allemaal potten en grote bakken neerzetten . Is ook makkelijker ik denk van die kunststof wasmanden van de Action. Als je gaten in de manden maakt dan zijn het hele goede bakken. Ga hier weer foto's zetten. Mijn winter andijvie is weer helemaal ontdooit na de vorst van deze week ben benieuwd hoe dat verder gaat.

Ga zodra het kan ook weer courgette voor trekken .





26 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page